نوشته شده توسط : محمد جوادی

برای خرید روی یکی از لینک های زیر کلیک نمایید

 

خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت

 

خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت 
• خریداری كارت شارژ خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت بیست هزار ریالی
• خرید خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت شـارژ از طریق اینترنت
• خرید شارژ برای دریافت آخرین لیست محصولات پیشخوان، حرف F را در خرید شارژ ایرانسل از بانک ملتیک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)
• آهنگ پیشواز زنگ گوشی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت تلفن همراه شما نیست!
o PIN 1: به جهت افزايش امنيت سيم كارت پس از فعال نمودن آن در منوي خرید شارژ ایرانسل از بانک ملتمربوطه ("Security" يا "امنيت و ايمني" و ...)، در هنگام روشن نمودن دستگاه، اين عدد رمز درخواست خواهد شد.
• شارژ خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت اینترنتی 
در مواردي كه صاحب تلفن همراه براي كسب درآمد، تلفن همراه خود را، در ازاي مبلغ معيني به صورت استيجاري در اختيار شخص ثالثي قرار مي‌دهد و شخص ثالث خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت نيز آن را به صورت رهن در اختيار شخص ديگري مي‌گذارد، با توجه به بقاي مسئوليت مشترك اصلي، مسئوليت مالي و حقوقي تلفن همراه، به عهده مشترك مي‌باشد. 

6- سيم كارت سوخته است Card Rejected خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت

خرید شارژ ایرانسل و همراه خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت اول با کارت بانک مهر
توجه: خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت خرید شارژ
تالیا خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت
• ایرانسل خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت در صدر برترین های انفورماتیخرید شارژ ک کشور قرار گرفت (مرداد ۸۹)
شما می توانید به سادگی از امکانات جیرینگ بهره مند شوید. استفاده از جیرینگ نیازمند نصب هیچ گونه نرم افزاری نیست و با تمامی گوشی های تلفن همراه موجود در بازار سازگار است. کلیه امکانات جیرینگ از طریق منوهای بسیار ساده ای قابل دسترسی است. خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت های روزانه، واریز و برداشت وجه خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت همگی با چند کلیک روی گوشی تلفن همراهتان قابل انجام است.
به طور مثال اگر با انتخاب این روش، مبلغ ۱۰۰ خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل ٢ هزار ریال است، به صورت هدیه به اعتبار شما افزوده می‌گردد. 
توجه! در برخی کارت ها کد CVV2 در ادامه کد 16 رقمی روی کارت حک شده است. در این صورت 16 رقم کارت را از خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت چپ به راست جدا کنید.رقم های باقی مانده کد CVV2 کارت شما می باشد.
اطلاعات بر سرانگشتان شما جاریست! دیگر محدود خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت به دفتر کار، میزتان یا رایانه تان نیستید. 
خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت
5. 1. استفاده ابزاری از افراد( اعم از زن و مرد) در تصاویر و خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت محتوی، تحقیر و توهین به جنس زن، تبلیغ تشریفات و تجملات نامشروع و غیر قانونی( بند 10 ماده 6 قانون مطبوعات) 
4. انتشار محتوی علیه خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت اصول قانون اساسی ( بند 12 ماده 6 قانون مطبوعات)
• در صورتی که برای تغییر تنظیمات یا دریافت اطلاعات (مانند فهرست آلبومتان) از روش پیام کوتاه استفاده کنید، هزینه ارسال هر پیام کوتاه مطابق طرح تعرفه فعال در حسابتان محاسبه خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت می‌شود. سایر روش‌های استفاده از این سرویس رایگان است. 
3. در این مرحله می توانید ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که ایمیل یا شماره موبایل ناشناسی را وارد نکنید؛ زیرا کد شارژ علاوه بر نمایش داده شدن روی صفحه مانیتور، به آدرس ایمیل و شماره موبایلی که وارد کرده اید نیز فرستاده می شود. البته برای خرید شارژ وارد کردن ایمیل و شماره موبایل ضروری نیست و با پر شدن یک کاراکتر (عدد یا حرف) در قسمت ایمیل و موبایل، فرایند خرید میسر خواهد بود. اما بهتر است ایمیل و شماره موبایل یا حداقل یکی از این دو را وارد کرده باشید. زیرا در صورتی که پس از انجام خرید، یا در طی این فرآیند با اشکالی مواجه شوید، با توجه به حجم بالای خرید شارژ از طریق این سامانه، بخش پشتیبانی ما تنها با ایمیل یا شماره موبایلی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت که وارد کرده اید می توانند شما را راهنمایی کند. مثلا، اگر هنگام نمایش داده شدن کد شارژ، ناگهان ارتباط اینترنتی یا برق شما قطع شود(!) و شما ایمیل یا شماره موبایلی وارد نکرده باشید، کد شارژ مورد نظر نه به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال می شود و نه بخش پشتیبانی ما مشخصاتی از شما در اختیار دارد که بتواند شما را راهنمایی کند.


30 خرداد خرید شارژ ایرانسل از بانک ملت 1391 
خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريد شارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , سايت همراه اول , شارژ همراه اول , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 370

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: